Gwarancja
Technologia - jak nowa - z 30-miesięczną gwarancją
Wysoką jakość produktów oraz usług stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Kupując w foneco.pl, wybierasz bezpieczny zakup i pewność zadowolenia z zakupionych urządzeń, które objęte są nawet 30 miesięczną gwarancją.Zakupione u nas urządzenia objęte są naszą gwarancją✓ na wszystkich urządzeniach (z wyjątkiem akcesoriów jak kable, ładowarki, etui)
✓ we wszystkich markach
✓ we wszystkich krajach
✓ bez minimalnej wartości zamówienia
✓ tylko w naszym sklepie internetowym oraz stacjonarnym
Jak zarejestrować moją 30 miesięczną gwarancję?
Kupując w foneco.pl, otrzymujesz nowe lub używane, w 100% funkcjonalne produkty, z dwuipółletnią gwarancją. To nie może być prostsze: po prostu zarejestruj swoje urządzenie korzystając z formularza dostępnego na stronie: https://foneco.pl/Gwarancja-cabout-pol-28.html w ciągu 30 dni od zakupu, a natychmiast otrzymasz naszą 30-miesięczną gwarancję.Jeśli nie jesteś całkowicie pewien, czy jest to sprawa gwarancyjna, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie pomożemy. Ze względu na szczegóły i treść gwarancji, wszystkie istotne informacje niezbędne do realizacji gwarancji, w szczególności czas trwania, zasięg geograficzny gwarancji oraz nazwę gwaranta, odsyła się do niniejszych warunków gwarancji. Oczywiście w przypadku wad przysługują Państwu również ustawowe uprawnienia z tytułu rękojmi. Nie są one objęte naszą gwarancją i można z nich korzystać bezpłatnie
Streszczenie
- foneco.pl (Novo Telecom s.c.) udziela 30-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem platformy internetowej www.foneco.pl oraz w sklepie stacjonarnym,, z zastrzeżeniem podanych warunków gwarancji.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zarejestrowane w ciągu 30 dni od zakupu na stronie www.foneco.pl poprzez formularz rejestracyjny. Dopiero rejestracja urządzenia w naszym sklepie powoduje aktywację gwarancji i umowa gwarancyjna wchodzi w życie. W przeciwnym razie obowiązuje wyłącznie ustawowa gwarancja na Twoje urządzenie.
- Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej gwarancji, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami.
Dobrze wiedzieć – zasady gwarancji
Ogólne warunki
foneco.pl (Novo Telecom s.c. Niemianowice 32, 26-634 Gózd) (zwana dalej „gwarantem” lub „foneco.pl”) przejmuje ponadto odpowiedzialność wobec konsumenta za wszystkie produkty sprzedawane za pośrednictwem platformy internetowej www.foneco.pl do ustawowej gwarancji odpowiedzialności, do której konsument jest uprawniony wobec swojego sprzedawcy, gwarancji funkcjonalnej na poniższych warunkach.
„Konsument” w rozumieniu niniejszej gwarancji oznacza każdą osobę fizyczną będącą właścicielem produktu, która zakupiła go bezpośrednio od foneco.pl i która nie nabyła produktu w celu jego odsprzedaży lub wykorzystania w celach komercyjnych.
Wymagania i zakres ochrony gwarancyjnej
Dotyczy wszystkich produktów z kategorii sklepu, z wyłączeniem kategorii akcesoria, które klienci zakupili od 1 września 2023 roku (data zakupu).
Nasza gwarancja obejmuje wszystkie funkcje techniczne zakupionego urządzenia. foneco.pl gwarantuje konsumentowi, że jego produkty są wolne od wad materiałowych, produkcyjnych i konstrukcyjnych. Gwarancja ta obowiązuje przez okres 30 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem jej zarejestrowania. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu w związku ze świadczeniem usług w ramach niniejszej gwarancji, w szczególności w przypadku napraw lub wymian. W takich przypadkach okres gwarancji nie rozpoczyna się na nowo, ani nie wydłuża się.
Gwarancją objęte są wyłącznie urządzenia zakupione na stronie www.foneco.pl i zarejestrowane na stronie https://foneco.pl/Gwarancja-cabout-pol-28.html w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Konsument może dochodzić praw wynikających z niniejszej gwarancji wobec foneco.pl, powiadamiając foneco.pl o wadzie w formie pisemnej lub mailowo podczas trwania okresu gwarancyjnego. Ponadto warunkiem jest, aby konsument zgłosił błąd w ciągu 1 miesiąca od jego stwierdzenia lub rozpoznania. Gwarancja ważna jest z oryginalnym dowodem zakupu.
Usługi w przypadku roszczeń gwarancyjnych
foneco.pl może bezpłatnie naprawić produkt, wymienić go lub zwrócić konsumentowi równowartość wartości urządzenia.
Ogólną zasadą jest naprawa starego urządzenia, jeśli to możliwe. Jeśli nie będzie to możliwe, foneco.pl zorganizuje wymianę.
W przypadku wymiany starego urządzenia, stare urządzenie zostanie bezpłatnie wymienione na urządzenie o tej samej lub wyższej jakości. Jeżeli w momencie zgłoszenia wady produkt, którego dotyczy problem, nie jest już produkowany lub dostępny, foneco.pl ma prawo dostarczyć podobny produkt.Alternatywnie wartość urządzenia może zostać wypłacona przez foneco.pl po rozpatrzeniu wniosku gwrancyjnego. Jeżeli foneco.pl zdecyduje się na zwrot wartości urządzenia i potwierdzi to w formie pisemnej, foneco.pl zatrzyma urządzenie i zwróci konsumentowi wartość urządzenia na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Wygaśnięcie gwarancji
W przypadku problemów z urządzeniami objętymi powyższą gwarancją, Klient ma obowiązek przesłać zgłoszenie mailowo na adres: gwarancja@foneco.pl lub pisemnie pod adres: Foneco.pl Niemianowice 32, 26-634 Gózd. Po przyjęciu zgłoszenia, foneco.pl organizuje odbiór urządzenia od klienta. Urządzenie zostanie wysłane do foneco.pl bezpłatnie. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono sprawdzone przez techników foneco.pl. Konsument otrzyma wówczas powiadomienie e-mailem o statusie i, w razie potrzeby, naprawie lub wymianie urządzenia.
Wymagania i wyłączenia
Warunkiem skuteczności niniejszej gwarancji jest prawidłowe użytkowanie i konserwacja, a także przestrzeganie instrukcji obsługi oraz użytkowanie produktów zgodnie z instrukcjami technicznymi i instrukcjami pielęgnacji danego producenta. Nieprawidłowo używane produkty spowodują utratę gwarancji. Przykłady niewłaściwego użytkowania obejmują:
- Pęknięty wyświetlacz i/lub obudowa,
- Zalania,
- Wady elektryczne spowodowane ładowarkami nie zatwierdzonymi przez producenta lub gwaranta (ładowarki zatwierdzone przez Apple powinny posiadać certyfikat MFI, ładowarki zatwierdzone przez gwaranta są dostępne w jego ofercie sprzedaży),
- Instalacja oprogramowania nie zatwierdzonego przez producenta (w tym aplikacji np. Jailbreak, Rootowanie urządzeń itp.)
- uszkodzenia mechaniczne inne niż ślady normalnego zużycia, które wskazują na użytkowanie urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.
Gwarancja nie obejmuje
- Części eksploatacyjnych, takich jak wymienne karty pamięci, migawki aparatów i obiektywów;
- Delikatne części, takie jak szkło, wyświetlacz, soczewki, spowodowane stłuczeniem;
- Materiały eksploatacyjne, takie jak baterie i akumulatory, które ulegają zużyciu
- Drobne odchylenia urządzenia od stanu zamierzonego, niemające wpływu na wartość użytkową produktu;
- Błędy w obsłudze, szkody spowodowane agresywnym wpływem środowiska, chemikaliami, środkami czyszczącymi;
- Wady produktu spowodowane montażem i transportem.
Ważność gwarancji kończy się z chwilą
- Nieprzestrzeganie instrukcji montażu, pielęgnacji i użytkowania;
- Umyślnego uszkodzenia urządzenia;
- Niewłaściwego uruchomienia;
- Braku lub niewłaściwej konserwacji;
- Uszkodzenie urządzenia wskazujące na użytkowanie niezgodne z jego przeznaczeniem;
- Szkody powstałe na skutek działania siły wyższej lub klęsk żywiołowych, w szczególności powodzi, pożarów lub szkód spowodowanych mrozem.
Niezgodność z gwarancją
Jeżeli wada okaże się nie objęta gwarancją, koszty wysyłki i transportu produktu ponosi sam konsument. Jeżeli konsument chce dokonać naprawy po uzyskaniu informacji o braku gwarancji i przewidywanych kosztach wynikających z naprawy, musi ponieść także koszty części zamiennych i robocizny.
Prawa przysługujące w przypadku wad
Oprócz uprawnień wynikających z gwarancji, konsumentowi przysługują uprawnienia ustawowe z tytułu rękojmi. Prawa te, które mogą być korzystniejsze dla konsumenta, nie są ograniczone gwarancją i można z nich korzystać bezpłatnie. Gwarancja nie ma również wpływu na prawa przysługujące pierwotnemu nabywcy i, jeśli ma to zastosowanie, konsumentowi w stosunku do producenta, od którego pierwotny nabywca nabył produkt.
Miejsce wykonania i obowiązujące prawo
W przypadkach nieokreślonych w warunkach gwarancji zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Gwarant
Foneco.pl
Novo Telecom s.c.
Niemianowice 32
26-634 Gózd
NIP 7962971408